Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Canva

Αν έχετε διαβάσει το πρόσφατο άρθρο μου «Φωτογραφίες και Εικόνες για ανάρτηση στα Social Media», θα έχετε ενημερωθεί για τα στοιχεία που δείχνουν ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε «οπτικά» όντα. Αν δεν το έχετε διαβάσει, παρακαλώ διαβάστε την εισαγωγή του άρθρου εδώ και επιστρέψτε πίσω. Δεν θα χρειαστείτε περισσότερο από 2 λεπτά.

Επιστρέψατε; Ωραία, μπορούμε να συνεχίσουμε χωρίς να αναφέρουμε ξανά τα στοιχεία που δείχνουν πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εικόνα.

Η εικόνα είναι μία συμπυκνωμένη μορφή πληροφορίας, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ακόμη και αν χρησιμοποιείτε ανώτερη μορφή περιεχομένου (δηλαδή video) δεν μπορείτε να αποφύγετε την αναγκαιότητα χρήσης εικόνων σε πολλές από τις δραστηριότητες σας.

Επομένως χρειάζεστε ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να φέρετε τις εικόνες στην τελική μορφή που απαιτείται για να προωθήσουν καλύτερα το μήνυμα σας. Υπάρχει καλύτερο εργαλείο για αυτή την δουλειά από το Canva;

Τι κάνει το Canva

Προσφέρει 2 βασικές δυνατότητες:

1. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε εικόνες που θα καλύψουν συγκεκριμένες διαστάσεις σε περιπτώσεις όπως διαφημίσεις Facebook, Twitter header, Social Media Post, Flyer κλπ.
2. Σας επιτρέπει να συνδυάσετε κείμενα με τις εικόνες σας για να δημιουργήσετε εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Είναι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την επεξεργασία εικόνων χωρίς να απαιτείται να θυμάστε τις ιδανικές διαστάσεις σε κάθε περίπτωση. Για να σας βοηθήσει περιλαμβάνει έτοιμα templates προκαθορισμένων διαστάσεων. Όμως, μπορείτε να δώσετε τις δικές σας διαστάσεις σε pixels, mm ή inches, αν το επιθυμείτε.

Για παράδειγμα επιλέγετε «Facebook post» και σας ανοίγει έτοιμο καλούπι με τις σωστές διαστάσεις όπου θα προσαρμόσετε εικόνα από την βιβλιοθήκη του Canva (υπάρχουν δωρεάν εικόνες που έχουν επισημανθεί ως «FREE» και εικόνες για τις οποίες πληρώνετε κάποιο ποσό, συνήθως $1).

Η βιβλιοθήκη του περιλαμβάνει πολλές δωρεάν φωτογραφίες και σχεδιασμένα μοτίβα. Αν δεν βρείτε αυτό που σας ταιριάζει, μπορείτε να μεταφορτώσετε δική σας εικόνα.

Δίνει πολλές δυνατότητες να χωρίσετε το template που επιλέξατε σε τμήματα τα οποία θα επεξεργαστείτε ανάλογα με την επιθυμία σας.

Που θα σας φανεί χρήσιμο

canva
Canva επιλογή τύπου (διαστάσεων) σχεδίου

Θα χρησιμοποιήσετε το Canva από το ξεκίνημα της επιχειρηματικής δραστηριότητας σας. Με αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε υλικό που θα χρησιμοποιηθεί είτε online είτε offline. Μερικές ενδεικτικές εφαρμογές:

1. Θα δημιουργήσετε το νέο σας logo. Συστήνω να συμβουλευτείτε έναν ειδικό όταν έχετε τον χρόνο και το απαραίτητο budget, αλλά αν είστε στο ξεκίνημα και προσπαθείτε να κάνετε οικονομία, θα το φτιάξετε μόνοι σας με τα διαθέσιμα templates του Canva.

2. Θα δημιουργήσετε την επαγγελματική κάρτα σας.

3. Θα σας φανεί πολύ χρήσιμο στον σχεδιασμό των εικόνων που συνοδεύουν τα προφίλ σας στα social media (Facebook cover, Twitter header κλπ.) και ιδιαίτερα αν αλλάζετε συχνά αυτές τις εικόνες.

4. Αν πιστεύετε στην χρησιμότητα της ανάρτησης εικόνων με αποφθέγματα (motivational quotes) μπορείτε γρήγορα να φτιάξετε το ανάλογο υλικό εισάγοντας εικόνα που θα βρείτε στα site με δωρεάν stock photos και γράφοντας το ανάλογο κείμενο επάνω στην εικόνα με την χρήση των εργαλείων του Canva. Ακολουθήστε με στο Instagram για να πάρετε μερικές ιδέες.

5. Θα δημιουργήσετε το εικαστικό μέρος των Facebook διαφημίσεων.

6. Θα φτιάξετε ευχετήριες κάρτες, flyers, παρουσιάσεις, πιστοποιητικά, infographics, αφίσες, μπροσούρες και πολλά άλλα.

Συμπέρασμα

Όλα αυτά που αναφέρω παραπάνω, γίνονται με έναν δωρεάν λογαριασμό στο Canva. Το μόνο που απαιτείται είναι ένα email και ένας κωδικός. Αν κάποια στιγμή ανακαλύψετε ότι δεν σας καλύπτει η δωρεάν έκδοση του εργαλείου, μπορείτε να δοκιμάσετε την αναβάθμιση. Είναι πιθανό να σας δώσει δυνατότητα δοκιμής 30 ημερών στο Canva for Work για να αποφασίσετε αν είναι αυτό που χρειάζεστε.

Το Canva θα σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο και χρήμα στο δημιουργικό τμήμα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα σας επιτρέψει να προβάλετε προς το ακροατήριο σας, μία λίγο πιο επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης.

Δοκιμάστε το και αν χρειάζεστε βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ξέρετε που θα με βρείτε, έτσι δεν είναι;

Advertisements

2 thoughts on “Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Canva

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s