Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Buffer

Αν ασχολείστε με το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing), είναι πολύ πιθανό να ασχολείστε και με τα Social Media.

Ένα από τα «μειονεκτήματα» του Social Media Marketing, είναι ότι απαιτεί χρόνο. Στις σημαντικότερες πλατφόρμες (Facebook, Instagram, Twitter) επιβάλλεται να κάνετε αναρτήσεις κάθε μέρα.

Τι γίνεται αν ο χρόνος που μπορείτε να αφιερώσετε δεν είναι συγκεκριμένος κάθε μέρα; Τι θα γίνει αν πρόκειται να πάτε ένα ταξίδι 3 ημερών και δεν θα έχετε πρόσβαση στο internet;

Σε αυτές τις περιπτώσεις (και όχι μόνο), θα χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο Social Media Management. Ένα τέτοιο εργαλείο, επιτρέπει να προγραμματίσετε αναρτήσεις που θα γίνουν σε μελλοντικό χρόνο. Ένα από τα ευκολότερα στην χρήση εργαλεία, είναι το Buffer.

Τι προσφέρει το Buffer (free)

Αριθμός λογαριασμών

Υποστηρίζει έναν λογαριασμό (account) ανά πλατφόρμα. Φυσικά, αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα, αφού μπορείτε να κάνετε αποσύνδεση και να συνδεθείτε πάλι με άλλο λογαριασμό.

Προγραμματισμός αναρτήσεων ανά προφίλ

Επιτρέπει να έχετε προγραμματισμένες έως 10 αναρτήσεις. Για παράδειγμα, σήμερα προγραμματίζετε 10 αναρτήσεις για το Twitter οι οποίες θα αναρτηθούν τις επόμενες 5 ημέρες, από 2 κάθε ημέρα. Μεθαύριο βράδυ, όταν θα έχουν αναρτηθεί 4 από τις προγραμματισμένες αναρτήσεις (2 αύριο + 2 μεθαύριο) μπορείτε να προσθέσετε άλλες 4 αναρτήσεις και να φτάσετε πάλι στις 10.

Υποστηριζόμενα Κοινωνικά Δίκτυα

Υποστηρίζει 5 κοινωνικά δίκτυα: Facebook, Twitter, Linkedin, Google+ και Instagram.

Το Instagram προστέθηκε το καλοκαίρι του 2016. Όμως, η δρομολόγηση των post γίνεται με έναν έμμεσο τρόπο (για να διατηρηθεί η συμβατότητα με τους κανόνες του Instagram). Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνετε ένα push notification όταν έρθει η ώρα της προγραμματισμένης ανάρτησης και μέσω αυτού οδηγείστε στο Instagram όπου ολοκληρώνετε την ανάρτηση μετά από τυχόν επεξεργασία του post.

Προγραμματισμός αναρτήσεων

Όταν προγραμματίζετε μία ανάρτηση, έχετε τις παρακάτω δυνατότητες:

Add to Queue: αφού ολοκληρώσετε την επεξεργασία της ανάρτησης, με την επιλογή αυτή θα την προσθέσετε στην σειρά, για να αναρτηθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχετε επιλέξει.

Share Next: με αυτή την επιλογή, η ανάρτηση που επεξεργαστήκατε, θα είναι η πρώτη που θα δημοσιοποιηθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχετε επιλέξει.

Share Now: η ανάρτηση δημοσιοποιείται άμεσα.

Schedule Post: θα το χρησιμοποιήσετε συχνά για να προγραμματίσετε αναρτήσεις εκτός του χρονοδιαγράμματος.

Άλλες δυνατότητες

Περιλαμβάνει URL shortener και το link που δημιουργείται είναι την μορφής http://buff.ly/ [συνδυασμός 7 χαρακτήρων].

Τα στατιστικά (analytics) που προσφέρει είναι υποτυπώδη σε αυτό το επίπεδο και δεν προσφέρει ημερολόγιο.

Buffer
Διαχείριση social media με το Buffer

Ιδιαίτερα χρήσιμη και πρακτική είναι η δυνατότητα εύκολης επαναδρομολόγησης προηγούμενων αναρτήσεων με δυνατότητα επεξεργασίας της ανάρτησης αν το επιθυμείτε. Τις προηγούμενες αναρτήσεις θα τις βρείτε στην καρτέλα «Analytics». Στο κάτω μέρος κάθε ανάρτησης, αναφέρονται βασικά στατιστικά στοιχεία και δεξιά της υπάρχει κουμπί «Re-Buffer» το οποίο θα χρησιμοποιήσετε για τον επαναπρογραμματισμό.

Μεγάλη ευκολία προσφέρει η εξής δυνατότητα: όταν εισάγετε ένα link σε μία ανάρτηση που επεξεργάζεστε, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα φορτώνει φωτογραφίες από το άρθρο όπου οδηγεί το link και με ένα κλικ μπορείτε να επιλέξετε την φωτογραφία που θα συνοδεύει την ανάρτηση.

Περιλαμβάνει εργαλείο βελτιστοποίησης του χρόνου ανάρτησης (Optimal Timing Tool). Θα το βρείτε στην καρτέλα «Schedule», στο κάτω μέρος. Πριν το χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να ρυθμίσετε την ζώνη ώρας.

Εισάγετε τον αριθμό των αναρτήσεων που θέλετε να κάνετε ανά ημέρα και πατάτε «Calculate times». Θα δείτε σε μορφή διαγράμματος το επίπεδο αλληλεπίδρασης μέσα σε ένα 24ωρο και αριστερά από το διάγραμμα, τις προτεινόμενες ώρες αναρτήσεων. Με την επιλογή του μπλε κουμπιού, υιοθετείτε το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα, και αυτό θα αντικαταστήσει τυχόν άλλο που προϋπήρχε.

Αν το επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε την σειρά των προγραμματισμένων αναρτήσεων, Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:

  1. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τυχαίο ανακάτεμα με την επιλογή «Shuffle» η οποία βρίσκεται δεξιά πάνω από την πρώτη προγραμματισμένη ανάρτηση.
  2. Αν πάτε τον δείκτη του ποντικιού σας πάνω στο ορθογώνιο μίας προγραμματισμένης ανάρτησης, θα εμφανιστεί αριστερά της ένας σταυρός. Αν πάτε τον δείκτη του ποντικιού επάνω στον σταυρό, μπορείτε να σύρετε την ανάρτηση και να αλλάξετε την σειρά της. Φυσικά, αυτό θα επηρεάσει την σειρά των υπόλοιπων αναρτήσεων, χωρίς όμως να τις ανακατέψει.

Συμπέρασμα

Μπορεί να αρχίσετε την χρήση του Buffer με αφορμή κάποια έκτακτα γεγονότα που θα αλλάξουν το πρόγραμμα σας. Τελικά όμως θα σας αρέσει η δυνατότητα να προγραμματίζετε αναρτήσεις και μάλλον θα το χρησιμοποιείτε τακτικά.

Η μεγαλύτερη χρησιμότητα του Buffer είναι ότι θα σας βοηθήσει να οργανώσετε και να διαχειριστείτε τον χρόνο σας καλύτερα.

Δοκιμάστε το και αν χρειάζεστε βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ξέρετε που θα με βρείτε, έτσι δεν είναι;

Advertisements

One thought on “Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Buffer

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s