Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Sniply

Λίγες εβδομάδες πριν, γνωρίσαμε το Bitly, ένα εργαλείο που δημιουργεί σύντομους συνδέσμους (URL shortener) και ταυτόχρονα παρακολουθεί και καταγράφει τα κλικ που γίνονται σε αυτούς τους συνδέσμους.

Πολύ χρήσιμο εργαλείο. Όμως, κάποιοι σκέφτηκαν ότι χρησιμοποιώντας ένα Link κάποιου άρθρου, το μόνο όφελος που έχετε είναι η φήμη που χτίζετε σαν ειδικός που βρίσκει ενδιαφέροντα άρθρα γύρω από συγκεκριμένη θεματολογία. Ταυτόχρονα, δουλεύετε για τον συγγραφέα του άρθρου και για το website που φιλοξενεί το άρθρο (αν είναι διαφορετικά).

Μήπως θα μπορούσατε να πετύχετε κάτι περισσότερο;

Δεν θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσατε να κοινοποιείτε άρθρα άλλων και να έχετε την δυνατότητα να στείλετε τους αναγνώστες στο website σας ή κάπου αλλού που εσείς θέλετε; Ή να τους ενημερώνετε για το νέο σας άρθρο; Ή να διαφημίζετε μία επικείμενη εκδήλωση που οργανώνετε;

Άλλωστε, αυτά δεν θέλετε να πετύχετε με το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing);

Αυτά σκέφτηκαν κάποιοι και σαν απάντηση έφτιαξαν το Sniply.

Τι κάνει το Sniply

Το Sniply προσφέρει δύο σημαντικές και χρήσιμες λειτουργίες επιπλέον από το Bitly. Δηλαδή:

  1. Δημιουργεί σύντομους συνδέσμους.
  2. Καταγράφει τα κλικ που γίνονται στους συνδέσμους αυτούς.
  3. Προβάλει το μήνυμα και την φίρμα σας πάνω στο άρθρο που κοινοποιείτε καθώς και το δικό σας Call To Action (CTA).
  4. Παρακολουθεί την δραστηριότητα των χρηστών σχετικά με το CTA.

Αρχίστε να το χρησιμοποιείτε

sniply-sign-up
Sniply website για δημιουργία λογαριασμού

Για εγγραφή θα επιλέξετε Sign up (πάνω δεξιά). Αν έχετε ανοιχτό το Twitter σε άλλη καρτέλα, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε εγγραφή με το Twitter. Το συνιστώ γιατί με αυτόν τον τρόπο θα πάρει το λογότυπο σας από το Twitter και δεν θα χρειασθεί να το εισάγετε εσείς.

Στην συνέχεια θα ζητήσει ένα email για να επικοινωνεί μαζί σας και ξεκινάτε:

sniply-αρχή-δημιουργίας-snip
Sniply αρχή δημιουργίας πρώτου snip

Στο κάτω μέρος βλέπουμε το λογότυπο μας. Δεξιά του βλέπουμε το κείμενο και το κουμπί (Call to Action) τα οποία δεν έχουμε ρυθμίσει ακόμη. Αριστερά είναι τονισμένο ένα μπλε κουμπί που γράφει «Create My First Snip». Αυτό θα επιλέξετε.

sniply-brand-setup
Sniply brand setup

Αν δεν έχουμε κάνει εγγραφή μέσω Twiiter θα εισάγουμε λογότυπο (ή άλλη φωτογραφία) και όνομα επιχείρησης. Στην συνέχεια, επιλέγετε «CONTINUE» (κάτω αριστερά).

sniply-cta-setup
Sniply CTA setup

Εδώ, αρχίζουν τα πράγματα να αποκτούν ενδιαφέρον. Τώρα μπορούμε να ρυθμίσουμε το CTA (Call To Action).

Αρχικά, θα πρέπει να αποφασίσετε που θα οδηγεί το κουμπί του CTA. Μερικές ιδέες:

  • Στην αρχική σελίδα του website σας για να το γνωρίσουν περισσότεροι
  • Σε κάποιο άρθρο στο blog σας
  • Στην Facebook σελίδα σας για να κάνουν Like
  • Σε άλλο λογαριασμό social media που θέλετε να προωθήσετε
  • Σε ειδική σελίδα (Landing Page) στο website, όπου προσφέρετε κάτι για να εγγραφούν στο Newsletter

Να επισημάνω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχετε μόνο ένα τύπο CTA. Για παράδειγμα, δουλεύοντας για πελάτη είχα φτιάξει 2 CTA. Το πρώτο χρησιμοποιούσα για αναρτήσεις του Facebook και ενημέρωνε για την ύπαρξη λογαριασμού στο Twitter. Το δεύτερο, χρησιμοποιούσα για το ίδιο άρθρο όταν γινόταν ανάρτηση στο Twitter και καλούσε για επίσκεψη στην σελίδα Facebook και να κάνουν Like.

Ανάλογα με τον προορισμό που θα οδηγεί το CTA, θα γράψετε το μήνυμα σας εκεί που γράφει «Add your message».

Ακριβώς από κάτω θα γράψετε το κείμενο που θα φαίνεται πάνω στο μπλε κουμπί.

Τέλος, θα προσθέσετε το URL στο οποίο θα οδηγεί το CTA.

sniply-cta-setup-ολοκληρωμένο
Sniply CTA setup ολοκληρωμένο

Τώρα βλέπετε πως έχει διαμορφωθεί το CTA.

Στην συνέχεια επιλέγετε «CONTINUE» (κάτω αριστερά).

sniply-εισαγωγή-link-άρθρου
Sniply εισαγωγή URL άρθρου

Ήρθε η ώρα να προσθέσετε το URL του άρθρου. Δυστυχώς, δεν υποστηρίζονται όλα τα website.

Στην περίπτωση αυτή σας βγάζει το μήνυμα που βλέπετε αριστερά.

sniply-not-supported-page
Sniply μήνυμα για σελίδα που δεν υποστηρίζεται

Εδώ προσπάθησα να εισάγω URL από το LinkedIn Pulse (που ήξερα ότι δεν υποστηρίζεται) και μου λέει ότι δεν θα γίνει προβολή του CTA αλλά το link θα δουλεύει κανονικά.

Εισάγω ένα άλλο URL για να συνεχίσουμε το παράδειγμα και βλέπω ότι στο δεξί πεδίο, εμφανίζεται η προεπισκόπηση του άρθρου.

sniply-συμβατό-url
Sniply συμβατό URL

Τώρα ξέρω ότι δουλεύει το CTA. Επιλέγω «CONTINUE».

sniply-έτοιμο-για-κοινοποίηση
Sniply έτοιμο για κοινοποίηση

Εδώ μου δίνει το τελικό URL που θα χρησιμοποιήσω. Κάτω από αυτό υπάρχουν 6 εικονίδια αν θέλετε να κάνετε άμεσα κοινοποίηση. Προσωπικά παίρνω μόνο το URL γιατί θέλω να συντάξω το κείμενο της ανάρτησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε πλατφόρμας και επίσης να προγραμματίσω διαφορετικές ώρες ανάρτησης.

Αφού επιλέξετε πάλι «CONTINUE», βρίσκεστε στην βασική οθόνη διαχείρισης του Sniply. Σε αυτή θα κάνετε βασικές εργασίες όπως να δημιουργήσετε νέα snip, να κάνετε αλλαγές στα CTA και να παρακολουθήσετε τα Analytics, δηλαδή την δραστηριότητα που έχει προκαλέσει ο κάθε σύνδεσμος.

Να επισημάνω, ότι στην δωρεάν έκδοση επιτρέπει έως 1.000 μηνιαία κλικ. Όμως, δεν θα είναι εύκολο να τα ξεπεράσετε με μία τυπική χρήση.

Αν επιλέξετε από την αριστερή στήλη Manage/Call-to-Actions και τοποθετήσετε τον δείκτη του ποντικιού πάνω σε ένα από τα CTA θα δείτε προς τα δεξιά του ένα μικρό γρανάζι. Το επιλέγετε και δίνει 2 δυνατότητες: Manage & Archive.

sniply-manage-cta
Sniply manage CTA

Αν επιλέξετε Manage, στο επάνω δεξί τμήμα θα δείτε επιλογή «Edit Call-to-Action».

Επιλέγοντας, αυτό, μπορείτε να κάνετε ρυθμίσεις στο CTA. Τουλάχιστον όσες δεν είναι κλειδωμένες για τους δωρεάν χρήστες. Εδώ, το ενδιαφέρον μέρος είναι οι 4 επιλογές που έχετε για το σχήμα του CTA.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε στο blog του Sniply.

Συμπέρασμα

Το Sniply θα σας δώσει ακόμη περισσότερες δυνατότητες να προωθήσετε την επιχείρηση σας. Επιπλέον, θα βλέπετε σε ένα εργαλείο συγκεντρωμένες τις αλληλεπιδράσεις του ακροατηρίου σας και θα βγάζετε χρήσιμα συμπεράσματα. Αυτό θα το πετύχετε αν χρησιμοποιήσετε το «τρικ» που ανέφερα πιο πάνω για διαφορετικά snips ανάλογα με την πλατφόρμα που θα αναρτήσετε ένα άρθρο.

Δοκιμάστε το και αν χρειάζεστε βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Ξέρετε που θα με βρείτε, έτσι δεν είναι;

Advertisements

One thought on “Το εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ της εβδομάδας: Sniply

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s